  • Data: 2010-08-29 12:49:10
    Temat: Odp: Odp: pomyłka przy uzgodnieniu ceny
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <x...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i5d2pn$5a1$...@i...gazeta.pl...
    > Pytanie kto musi udowodnić? On że podał mi inną cenę, czy ja
    > że cenę otrzymałem tylko na paragonie, a wcześniej jej nie
    > podawał?

    on chce kase, on musi udowodnic ze doszlo do oczywistej pomylki

    jezeli jest to OCZYWISTA pomylka to wygra, ale jezeli znajdziesz
    np. podobny towar gdzies w zblizonej (do tego co zaplaciles) cenie
    to szanse ma male, w koncu ciezko sie zgodzic na transakcje w ktorych
    ktos po tygodniu czy dwoch chce znacznie wiecej kasy

    zawsze (mimo jego pomylki) mozna tez stwierdzic ze jezeli to ma az
    tyle kosztowac to ty tego nie chcesz bo nie na taka sume sie umawiales

    tylko czytajac posta powyzej jakos niezbyt chce mi sie wierzyc ze
    ktos potrafi cos kupic *zupelnie* nie wiedzac ile za to placi, to w
    sadzie poprostu nie przejdzie, niezalezenie od tego co sie tam faktycznie
    dzialo