  • Data: 2010-08-28 00:27:25
    Temat: Re: pomyłka przy uzgodnieniu ceny
    Od: Maverick <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    xiangx pisze:
    > Witam
    >
    > Zakupiłem towar w sklepie. Sprzedawca zażądał za towar
    > niskiej ceny i kwotę pobrał z mojej karty. Następnego
    > dnia na towar została wystawiona faktura, ale
    > z kwotą znacznie wyższą, po czym sprzedawca twierdzi, że
    > doszło do pomyłki i że muszę mu dopłacić brakującą część
    > ceny. Właściwie to zamierzałem dopłacić, ale zanim zdażyłem
    > cokolwiek zrobić, to sprzedawca zaczął mnie szantażować
    > że ma znajomości w urzędzie skarbowym i nie mam szans.
    > Nie spodobało mi się jego zachowanie i teraz zastanawiam się
> [...]

    Jaka kwota widniala przy zamawianiu towaru? Jaka jest normalna cena tego
    towaru w innych sklepach?

    Jesli przy zamowieniu cena byla nizsza - to ona obowiazuje (o ile nie
    jest radykalnie nizsza niz srednia cena towaru - bo wtedy widac ze
    pomylka, np 100,00 zamiast 1000). Oczywiscie masz mozliwosc odstapienia
    od umowy (w obu przypadkach, tzn cena radykalnie nizsza (sprzedawca
    odstapi na pewno) lub cena podobna, ale lekko nizsza niz rynkowa (masz
    prawo domagac sie wydania towaru).

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/