  • Data: 2008-03-22 00:02:36
    Temat: Re: pomocy!!!1
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    i...@t...pl wrote:
    > zostałam pomówiona przed prokuratorem o znęcanie sie psychiczne nad
    > kuzynka...jest to wierutna bzdura!!!! chciała bym złożyć doniesienie
    > do prokuratury o fakcie,iż to są oszczerstwa pod moim adresem!!ale mam
    > mały problem nie wiem jak mam napisać pismo do prokuratury!!
    > przejrzałam już chyba wszystkie stronki i nie znalazłam wzoru pisma!!
    > moze ktoś z was mi pomoze i powie gdzie mogę znaleść takie pisemko????
    > proszę o pomoc!!!

    ja bym na twoim miejscu poczekał jak rozwinie się ta sprawa.
    jak już będziesz wiedziała na czym ma polegać to znęcanie się to łatwiej
    ci będzie wypunktować w twoim zawiadomieniu o pomówieniu że takie coś
    nie miało miejsca.
    Narazie nawet nie wiesz o co cię pomawiają.
    Po za tym jak ona przegra tą sprawę, to wówczas ty masz na 100% wygraną
    swoją.