eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel i 3 złote:)Re: polkomtel i 3 zlote:)
  • Data: 2004-11-22 22:19:09
    Temat: Re: polkomtel i 3 zlote:)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cnsg0g$etf$1@korweta.task.gda.pl...
    >
    > Pozwolenie, by operatorzy podskubywali klientów na kilka- kilkanascie
    > czy więcej złotych bez żadnych konsekwencji jest jeszcze bardziej bez
    > sensu.

    Naprawdę nie rozumiesz, że to panienka z okienka pocztowego popełniła
    błąd?

    > Dla kilku złotych można sie ugiąć - jaka jednak gwarancja, że
    > nastepnym razem nie bęzie kilkaset?

    Demagogia w czystej postaci. Zapisz się do samoobrony.

    > Operator ma roszczenie do poczty

    Roszczenie względem Poczty to ma klient, który zlecił Poczcie przekazanie
    określonej kwoty na konto operatora. Poczta przekazała mniej i to jest
    powód do reklamacji tej usługi.

    Operator nie ma do Poczty żadnego roszczenia bo nie łączy go z Pocztą
    żaden stosunek prawny.
    Roszczenie za to ma do klienta, który ma zapłacić za usługi. Sprawą
    klienta jest jak to zrobi: czy w kasie operatora, czy przelewem bankowym
    czy przekazem pocztowym czy jeszce inaczej. Ważne jest tylko to żeby
    określona kwota znalazła sie NA KONCIE OPERATORA przed upływem terminu.

    > Znam przypadek, w którym operator
    > właczył i naliczył opłatę za niezamówiona usługę, kazał zapłacić, a
    > odliczyc chciał po kategorycznym żadaniu dopiero od następnego rachunku.

    Ale o co chodzi? Co to ma wspólnego z wątkiem?

    > No comment.

    Tys prowda!

    Alek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1