  • Data: 2006-08-02 11:10:37
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, to przeczytaj początek swojej wypowiedzi. Jak zakwalifikujesz to
    > co Ty zrobiłeś? Bo ja tylko napisałem, że nie odwiedzam bandytów i nie
    > utrzymuję z nimi kontaktów. Nigdzie nie napisałem, że nim jesteś Ty. :->

    "zaprosze Ciebie "

    "ale ja nie odwiedzam bandytów i nie utrzymuję z nimi kontaktów
    towarzyskich"

    > Dostał to pozwolenie? Tak z ciekawości pytam.

    no co ty.

    > A osoby psychicznie chore i do tego niebezpieczne powinny być przymusowo
    > leczone, a nie wypuszczane przez prokuratorów na wolność.

    kazdy przpadek musi byc oceniany indywidulanie.

    Ale takie
    > prawo też może być pole do nadużyć, więc na pewno zaraz podniosły by się
    > krzyki o ciągotkach do totalitaryzmu.

    tak

    > No to szanowni prawnicy do roboty trzebaby się wziąć i skonstruować
    > prawo tak, aby takie możliwości wyeliminować, ale nie opowiadajcie, że
    > jest dobrze tak jak jest.

    ale rozwiazanie o ktorym mowa do tego by doprowadzilo, procz zabojstw
    napastnika gdzie wiemy ze nam nei zagraza, uciekajacego czy
    obezwladnietego tak naprawde nic nowego nie wprowadzi
    nie trzeba konstruowac nowego prawa tylko nauczyc sie tego co istnieje

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl