eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolicja pomaga › Re: policja pomaga
  • Data: 2024-05-25 12:52:58
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Podsumowując.
    > - z kartki dowiedziałem się, że wysokość blokady zależy od banku
    > wydającego kartę i samej (chyba) karty. Nie deklaruje się kwoty
    > tankowania (przynajmniej tak było na niektórych francuskich stacjach, na
    > których tankowałem, bo na innych, jak już wspomniałem, trzeba najpierw w
    > kasie przedpłacić - i też mają zwykle przygotowaną kartkę do pełnych
    > dziesiątków euro, myślnik, ile litrów wyjdzie), jednemu przed
    > tankowaniem zablokuje 100E, komuś innemu 150E itp.
    > - po prawidłowym zatankowaniu prawidłowa kwota tankowania rozliczana
    > jest od razu
    > - jak jest jakiś błąd, czyli zakup niedokonany, to następuje obciążenie
    > konta (a ściślej blokada na koncie), ale rozliczenie dopiero po kilku
    > dniach. I tu znowu czas podobno zależy od banku, od kilku dni do dwóch
    > tygodni.

    Wszystko typowa procedura. Po kilku dniach bank wysyła obciążenie w miejsce
    blokady i wtedy pieniążki faktycznie znikają z konta.

    > Ale skoro byli nieuprzejmi, to nadal nie byłem pewien, bo przecież mogli
    > zrobić blokadę i puścić do systemu, że faktycznie zatankowałem.

    Mogli dla żartu wysłać również 5x obciążenie i to bez wcześniejszej blokady.
    Nic nie zrobisz, wpływu nie masz, to po co się denerwować...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1