  • Data: 2024-05-25 20:53:02
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2024 o 07:59, Shrek pisze:
    > To ja już nie wiem jak z tobą rozmawiać.

    Najlepiej mądrze. Jeśli chcesz się wdawać w dyskusje o prawie, to
    pasowałoby znać podstawy. Wiedzieć, co jest oszustwem, co kradzieżą oraz
    jakie są stadia przestępstwa. Przy czym oczywiście nie ma obowiązku, by
    to wiedzieć, ale jak się nie wie, to nie pasowałoby się popisywać swoją
    głupotą. Jeszcze, gdybyś jakoś kulturalnie się zachowywał, to może by mi
    się chciało Cię edukować. Ale w tej sytuacji sam sobie to sprawdź.
    --
    (~) Robert Tomasik