    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5cfbf15e$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.190608.invalid>
    <5cfc1a22$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfc1f01$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <loXKE.418192$_R1.37614@fx05.ams1>
    <5cfca48f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <362LE.390680$Kf5.132267@fx14.ams1> <qdidt2$r18$1@node2.news.atman.pl>
    <bp3LE.285355$ys.191973@fx10.ams1> <qdindm$76c$1@node2.news.atman.pl>
    <5cfcee8b$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfcf39a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: policja pomaga
    Date: Mon, 10 Jun 2019 15:52:35 +0200

    dyskusyjnych:5cfcf39a$0$17356$6...@n...neostrad
    a.pl...

    >Właśnie, że się czepiajmy - SOR to jest odział _ratunkowy_ a nie
    >stacja benzynowa, gdzie "może jeszcze hotdoga". Ratunkowy. I to się
    >podkreśla i opieprza ludzi, którzy przychodzą tam _chorzy_ bo nie
    >mają gdzie pójść, a tu pomysł, żeby pomiędzy reanimacją a ratowaniem
    >oka, ktoś potwierdzał, że typ jest zdrowy.

    No ale widzisz - akurat mial szanse stwierdzic, ze wymaga ratowania.
    No chyba, ze nie wymagal :-(

    Ba - jak widac, potrzebne jest, aby policjanci badali ... lub mieli
    lekarza na etacie.

    >Ale oni nie jest tam od tego.

    >Nie, nie, nie. Zadaniem SORu nie jest ratowanie życia _między_
    >badaniem aresztantów. A oficjalnie wolnego czasu na SORach nie ma,
    >więc nie ma czegoś takiego jak w "wolnym czasie sobie zbada
    >aresztanta". Nie ma "wolnego czasu".

    A to zalezy. Tak ogolnie, jesli nie ma wolnego czasu, to znak, ze
    trzeba kolejnego zatrudnic.

    Zeby nie bylo tak, ze dwoch pacjentow czeka na ratowanie, a lekarz
    jest jeden.

    >Jeśli gdzieś przetarg wygrywa szpital, a potem odsyła na SOR, to jest
    >to wałek.

    Ale zaraz - na co przetarg ?
    Na obsluge aresztu ?

    I co - ma tam wystawic lekarza dyzurnego i wyposazyc ambulatorium ?

    Bo jak widac - rentgen potrzebny, moze i tomograf, laboratorium ...

    J.