  • Data: 2019-06-10 15:45:10
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:UE6LE.397274$h...@f...ams1...
    On 2019-06-09, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    >Uhm. Trochę mnie już w Polsce nie ma...

    W duzym miescie troche ich jest,
    na wsi pewnie daleko ...

    >To po ch.. ludzie jadą na ten SOR bez rzetelnej potrzeby?

    A co znaczy "rzetelnej potrzeby" ?
    Jak podejrzewasz zlamanie, bo reka boli, to co ci rodzinny pomoze ?

    Jak dziecko ma 40 stopni ... no, ciekawe, czy to bez potrzeby.

    Zeby bylo ciekawiej:
    -Mialem we wroclawiu stacje Pogotowia. Chirurg, rentgen, gipsownia.
    Obok byl gabinet lekarza "rodzinnego". Ten gabinet chyba
    zklikwidowali,
    stacje potem przeniesli, i dyzurnego lekarza chyba nie ma.

    -mam szpital "wojewodzki". Jest SOR, jest rejestracja, a obok ...
    stanowisko lekarza rodzinnego, ktory w razie potrzeby wypisze
    skierowanie do szpitala.

    J.