  • Data: 2019-06-10 17:27:55
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2019 o 17:10, J.F. pisze:

    > No i nie nastapilo, ale to woda na moj mlyn :-P

    W jakim sensie? Policjant stwierdził. Mógł się mylić.

    > Ale jednak wyraznie napisal, ze poraz pierwszy zbadano alkohol ok
    > godziny 5-tej w szpitalu.

    I?

    > A czym ?
    > Jak rozrozniacie nieprzytomnego od pijanego ?

    Radiowóz pijanego może przywieźć do aresztów. Ale z aresztów, to już
    karetka zabiera.>
    > Czyli stan dobry.

    Skąd to wiadomo? W aresztach może przebywać ktoś z ręką w gipsie
    przykładowo, a przecież trudno powiedzieć, że jest w dobrym stanie.

    > Ale nie masz zabojstwa. Masz ofiare pobicia.

    Ofiar jeszcze w aresztach nie zamykamy. Nawet pobicia.

    > Drobnego pijaczka, ktory sobie glowe rozbil ?

    Jeśli jest zatrzymany, to musi być pilnowany. Może w szpitalu, może w
    aresztach.