  • Data: 2019-06-09 14:26:02
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To po ch.. ludzie jadą na ten SOR bez rzetelnej potrzeby?

    Pewnie mają swoje powody. Część pewnie na NPL odsyłają... do lekarzy
    rodzinnych z tego samego powodu co z SORu, część tam przychodzi po
    prostu "na badania" na które normalnie czekaliby dwa lata a część...
    pewnie nie wie wie.

    U mnie nocna pomoc lekarska jest... jakieś 75 metrów od SORu - na SORrze
    ludzi od zaje.... a na NPL kolejka na 4 osoby. Co ciekawe rejestratorka
    od triagu na SORze zamiast "przeparkować" "jasnozielonych" do sąsiednich
    drzwi daje im zielony i czekają po 10 godzin... Swego czasu był remont
    przyjęć, więc jakiś debil wpadł na pomysł, żeby ich przez sor przepuścić
    - rozumem nie ogarniesz.

    Shrek.