  • Data: 2004-08-27 19:52:14
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bogen wrote:

    > Widzisz nie masz pojecia o czym piszesz.
    > W miescie w ktorym mieszkam jest sklep mundurowy w ktorym sie zaopatruja
    > funkcjionariusze SG, SW,Policji , Ochrona.
    > Wiem co mowie, gdyz sam sie w nim zaopatruje.

    Wiesz, koło Politechniki miałem sklep z bronią. Tylko jakoś nie chcieli
    mi jej sprzedać...

    Jeśli ten sklem mundurowy sprzedaje oficjalne mundury funkcjonariuszy
    państwowych 'pierwszemu lepszemu' z ulicy jak zwykła pasmanteria, to
    jest coś zdecydowanie nie tak.

    [ciach]

    > Ojjj Ty naprawde nie masz pojecia o czym piszesz.
    > Policjant wyda Ci polecenia a Ty masz obowiazek je wykonac.

    "Rzuć się z mostu do rzeki" też?

    > Ja odrucha takie jak mnie nauczono, to Ty nie masz pojecia jak sie zachowac.

    Serio?

    > Takie mamy spoleczeństwo.
    > Naszczescie to sie zmienia.

    Na szczęście? Kurcze, kolejny zwolennich państwa policyjnego...

    ATSD już wiem, jak można Ci złośliwy kawał zrobić - z nienacka krzyknąć
    "Policja! Na ziemię!" jak będziesz akurat przechodził koło kałuży ;-P