  • Data: 2004-08-27 20:43:44
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bogen wrote:

    > Nie wiem czy wiesz ale na bron trzeba miec pozwolenia na na mundur nie.
    >
    > http://www.centrum-omega.civ.pl/galeria.html
    >
    > http://www.rogatywka.pila.pl/?chapter=id03

    Hmmm... Aż się popytam - bo jakiś czas temu w sklepie mundurowym był
    potrzebny jakiś 'papier' uzasadniający zapotrzebowanie...

    > Ehhh ta rozmowa nie ma sensu....
    > Piszesz bzdury.

    Nie bzdury, tylko chyba do ciebie trzeba mówić prosto i dużymi
    literkami, jak do małego dziecka.

    W sumie mi się nie chce, więc rzucę tylko kilka podpowiedzi i jak nadal
    nie zrozumiesz - twój problem.

    Oto podpowiedzi: "Każde polecenie?", "Obowiązuje pewna procedura",
    "Policja pełni funkcję służebną w stosunku do społeczeństwa - a nie
    odwrotnie".