  • Data: 2024-08-20 17:44:56
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Aug 2024 16:58:36 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Czy ja twierdzę, że trudniej znaleźć geoskrytkę? Ale na pustkowiu,
    > gdzie telefon określa swoją pozycje tylko w oparciu o satelity, jak się
    > zsumują błędy7, to możesz naprawdę dale od właściwej pozycji trafić.
    > Chciałbym, byś to pojął po prostu.

    Ale ile dalej? 3m, 5, 10, 20, 50, 100m, 500m ?

    Na pustkowiu to GPS działa raczej dobrze, gorzej w lesie :-)

    Typowo nie spodziewałbym sie błedu większego niż 20m.
    Raczej nie przeszkadza znależć kobiety, chyba ze np nieprzytoma czy
    martwa leży w gęstych i wysokich krzakach.

    > Normalny smartfon ma większy błąd, tylko Ty tego nei dostrzegasz,
    > zwłaszcza, jak on się pozycjonuje w oparciu o satelity, BTS-y i WiFi.
    > Odbiornik jest dokładniejszy, tylko "nie wybacza" głupoty użytkownika.

    Smiem twierdzic, ze odbiornik GPS ma jednak dość dobry.

    J.