  • Data: 2024-08-20 22:44:35
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Aug 2024 20:34:07 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale uznałeś za stosowne publicznie skrytykować, że policjanci za
    > prostsze uznali obejrzenie zdjęcia, zamiast sobie wysłać pinezkę. I o to

    To ja uznałem.

    > mi chodzi głownie, a nie o to, co tam w tym konkretnym momencie
    > spowodowało, że ktoś to zrobił tak, a nie inaczej.

    No cóż, nie wiemy dlaczego tak.
    Ale jeśli nie wiedzieli, że można uzystać dokładną pozycję GPS od
    kobiety ... to krytykuję :-)

    > I dlatego - jak twierdzisz - umieszcza się opis umieszczenia skrytki. To
    > dla tych, co pójdą tam, a ktoś zajumał skrytkę. Żeby wiedzieli, gdzie
    > jej nie ma. Kurcze, czemu ja sam na to nie wpadłem. To zupełnie
    > nowatorska koncepcja.

    Skrytka to skrytka - powinna być skryta, a nie rzucać się w oczy z 50m
    :-)

    Macie przykłąd takiej strony ze skrytkami? Może poszukam czegoś w
    okolicy, i zdam relację jak poszło...

    > Czy ktoś twierdzi, że nie działają? Pinezka, to po prostu współrzędne,
    > na których sam telefon uważa, że się znajduje. Żeby nie wiem, jak bardzo
    > była to błędna pozycja, to dokąd masz dostęp do sieci oczywiście da się
    > ją wysłać. Te cyferki odczyta telefon ratownika i żeby nie wiem, jaki on
    > sam miał błąd, to doprowadzi w miejsce, w którym uważa, ze jest ta
    > pozycja. I w takim sensie oczywiście to zadziała.
    >
    > Z tym, ze umknął Ci możliwy błąd. Błąd, który na pustkowiu może być
    > duży. Jak wynika z mojego doświadczenia tak duży, że dyskryminujący tę
    > metodę z poszukiwania osoby na bagnach.

    Ale ile metrów masz na myśli?

    P.S. cos trafiłem. współrzedne powiedzmy 51.099901N, 16.996245E.
    Wybrane palcem na telefonie. Pinezka wysyła link
    https://maps.app.goo.gl/97xtjMeidSB37qhk9

    Co sie rozwija na
    https://www.google.com/maps/place/Miedziana+16,+53-4
    39+Wroc%C5%82aw/@51.1002961,16.9982395,602m/data=!3m
    2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x470fc21c039cf791:0xae0f07b780a
    b2841!8m2!3d51.1002961!4d16.9982395?entry=ttu

    Juz widac róznicę pozycji, i przyciągniecie do adresu

    No ale w lesie adresów nie ma, to nie przyciągnie :-)

    Oby nie :-)