  • Data: 2024-08-21 13:58:28
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2024 o 10:56, J.F pisze:
    > Przecież sam pisałem to samo, ze pewnie zadnej pinezki nie było. To
    > Ty sugerujesz, ze pinezka ich doprowadziła w złe miejsce, bo chcesz
    > udowodnić, że zła jest. Aż tak to one się nie mylą, no może z
    > rzadka, ale można poprosić o druga.

    JA tylko zapytałem, czy SHREK, albo Ty korzystaliście kiedykolwiek z
    tego mechanizmu celem niezlezienia miejsca - jakiegokolwiek, bo nie
    zawsze jest to tak dramatyczna akcja. Nie - z tego, co rozumiem.
    Opisałem Ci, jak to działa i czemu moim zdaniem zdjęcie mogło być
    dokładniejsze. I to w zasadzie wszystko. Nie wiem, czy w tym konkretnym
    wypadku było dokładniejsze. Skoro policjanci uznali, że im zdjęcie się
    przyda, a na jego podstawie odnaleźli poszkodowaną, to widać było to
    najmniej dobre ro0zwiazanie, a nie wykluczone, ze lepsze od pinezki. Nie
    ja tu od kilku dni "biję pianę".

    --
    (~) Robert Tomasik