  • Data: 2004-08-15 08:00:01
    Temat: Re: policja
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli zrobisz je, zanim zaniesie, to może dać.

    moze wszystko sie stac, zmiana klimatu i scenariusz z "The Day After
    Tomorrow " :))

    Ale tak na serio, taki powod mnie nie przekonuje, mysle ze bez nakazu
    naprawde musi byc hardcore by weszli.

    Od 9.00 rano od wczoraj w mieszkaniu podemna wyje alarm-wlasciciele
    mieskzaja w niemczech, nie odbieraja telefonu-
    wczoraj o 22 juz sie wk. i zadzwonilem na policje, facet mi powiedzial ze i
    tak nie moga wejsc, ani wylaczyc.
    Choc jest tutaj podejrzenie ze ktos sie wlamal (mogl za soba drzwi zamknac).
    Jest 10.00 rano dnia nastepnego, alarm dalej wyje.
    Piskliwe gowno, wytrzymac sie nie da..

    > Ale jest tu jeden kłopot. Na anonimową informację przeszukania nie
    zrobisz.
    > Możesz menela przesłuchać oczywiście, ale jeśli jest poszukiwany, to
    > policjant ma wówczas poważny kłopot, czemu go nie zatrzymał.

    tzn on raczej problemu nie bedzie miec z dobraniem takich ktorzy nie sa
    poszukiwani.
    Wystarczyt w komputer wklepac.
    Wiem ze tak swiadkow dobieraja, bo w jednej sytuacji (o ktorej pisalem
    wczesniej)
    swiadkow nie moglo byc poniewaz nie bylo zdarzenia. .. a jednak..

    > Art. 244. § 1. Policja ma prawo zatrzymać osobę podejrzaną, jeżeli
    istnieje
    > uzasadnione przypuszczenie, że popełniła ona przestępstwo, a zachodzi
    obawa
    > ucieczki lub ukrycia się tej osoby albo zatarcia śladów przestępstwa bądź
    > też nie można ustalić jej tożsamości.

    dobrze wiedziec..

    > A skąd ja mam wiedzieć, czy ma. Ja prywatnie mam. Odziedziczyłem po
    osobie,
    > która kupowała wszystko w telezakupach MANGO. W wypadku budynków działa
    dość
    > słabo. W nocy na otwartej przestrzenie lepiej.

    pytalem, myslalem ze sie orientujesz. Gdyby policja to posiadala, bardzo by
    ulatwilo prace,
    i mozna by uniknac wielu przykrych zdarzen.

    A Wiesz moze gdzie to mozna jeszzce kupic?

    P.