  • Data: 2004-08-16 09:04:30
    Temat: Re: policja
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak dobierano świadków akurat tutaj, ale jest o wiele więcej
    > powodów opisanej przez Ciebie sytuacji, a wina niekoniecznie musi być po
    > stronie Policji.

    z tego co mowil zamkneli go bo, na pytanie kto tam byl, odpowiedzial ze to
    nie jemu placa. (w areszcie oczywiscie komorka krazyla-taka polska!)

    wiec
    - z czegos co nie bylo absolutnie w ogole przestepstem zrobili
    przestepstwo (i to nie takie male , od 3 lat)
    - swiadkowie zeznali ze on to i tamto robil, a go nawet przy tym nie bylo.

    Wiec ja tu widze tylko i wylacznie wine "psedo-policjantow" bo normalny
    szanujacy sie policjant,
    ktory pelni sluzbe tak jak go nauczono nie pozwolil by na cos takiego.

    > Ale to w wypadku przestępstwa. jest jeszcze kilka innych warunków, nie
    > związanych z przestępstwami bezpośrednio. Jest w ustawie o policji i
    > zwalczaniu alkoholizmu. Przejrzyj, zanim zaczniesz korzystać. Natomiast
    > artykuł, który zacytowałem warto zapamiętać, ponieważ często spotykam się
    > nadużyciem zatrzymań przez służby prewencji, które są rozliczane właśnie z
    > zatrzymań. Bardzo często jest tak, ze patrol zatrzymuje, a przybyły na
    > miejsce pracownik dochodzeniowo-śledczy zwalnia. Ale to już kwestia
    > praktyki. Po zatrzymaniu masz prawo się zażalić i warto o tym pamiętać.

    a poczytam sobie o tym. Dzieki.

    > Po pierwsze to, że ja nie wiem, to nie znaczy, że nie ma. Po drugie Tobie
    > chyba o stetoskop chodzi, a nie mikrofon kierunkowy. Po trzecie użycie
    tych
    > wynalazków zaczyna pachnąć podsłuchem, a to kolei może powodować wiele
    > kłopotów prawnych.

    posiadac chyba mozna, a udowodnic ze cos takiego jest uzywane to chyba
    trudna rzecz,
    tego sie nigdzienie montuje :)

    Kiedys w papierniczym(wiele lat temu) facet mi pokazywal, to wygladalo jak
    pistolet, na koncu lufy bylo cos w rodzaju anteny satelitarnej (tylko
    wygladem przypominalo :)
    i sluchawki do tego, skierowal w strone sciany i wszystko cudnie bylo
    slychac.

    P.