  • Data: 2004-08-14 16:58:37
    Temat: Re: policja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cfkmjv$qf2$1@inews.gazeta.pl...

    > przy zatrzymaniu na iles tam godzin, chyba go przeszukaja prawda? :)

    Powinni. Zreszta nawet bez zatrzymania mogą.

    > Albo wczesniej zaniesie
    > no to przeszukanie mieszkania tym bardziej nic nie da.

    Jesli zrobisz je, zanim zaniesie, to może dać.

    > do
    > lesie
    >
    > Mi chodzi o to ze jak policja lapie drobnych zlodziejaszkow, to czesto
    pada
    > propozycja,
    > Ty nam donosisz co slychac w okolicy a my Ciebie puszczamy,
    > a zamiast tego moze pasc propozycja, Ty przychodzisz na komisariat i
    mowisz
    > ze Kowalski
    > posiada w domu 2 kg kokainy. I juz mamy powod do wejscia.

    Ale jest tu jeden kłopot. Na anonimową informację przeszukania nie zrobisz.
    Możesz menela przesłuchać oczywiście, ale jeśli jest poszukiwany, to
    policjant ma wówczas poważny kłopot, czemu go nie zatrzymał.

    > a gdzie dokladnie?

    Art. 244. § 1. Policja ma prawo zatrzymać osobę podejrzaną, jeżeli istnieje
    uzasadnione przypuszczenie, że popełniła ona przestępstwo, a zachodzi obawa
    ucieczki lub ukrycia się tej osoby albo zatarcia śladów przestępstwa bądź
    też nie można ustalić jej tożsamości.

    > Ps.
    > Czy Policja posiada narzedzia do nasluchu (nie podsluch) - takie
    urządzonko
    > poprzez ktore po skierowaniu na
    > dany budynek mozemy sluchac rozmow. ?

    A skąd ja mam wiedzieć, czy ma. Ja prywatnie mam. Odziedziczyłem po osobie,
    która kupowała wszystko w telezakupach MANGO. W wypadku budynków działa dość
    słabo. W nocy na otwartej przestrzenie lepiej.