    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polecony - doreczony - ale adresat za granica.
    Date: Tue, 28 Mar 2006 10:15:38 +0200

    Marek napisał(a):

    > zawsze tak jest w praktyce - jesli dana osoba zamieszkuje pod tym adresem -
    > listonosza nie interesuje kto to jest. odbiorca, niekoniecznie adresat,
    > wpisuje swoje imie i nazwisko i juz. gdyby to bylo niedozwolone chyba nie
    > podsuwaliby do podpisu nieuprawnionemu...?

    to dlaczego w takim razie na poczcie nie chcieli mi wydać awizowanej
    przesyłki, która była do żony "bo przepisy na to nie pozwalają i żona
    musi osobiście się pofatygować na pocztę"

    > jeśli
    >
    > pewnie tak. mam nadzieje, ze tak nie bylo.
    > tez jestem aktualnie w anglii i nie znam szczegolow.

    OK, to jeśli tak nie było to ja dalej stoję na stanowisku, że poczta nie
    miała prawa pozwolić synowi na odbiór przesyłki, bo to nie była
    przesyłka do syna, a syn raczej nie miał pełnomocnictwa do odbierania
    takich przesyłek

    > wezwanie nie bylo obowiazkowe. potem sie pewnie toczylo. na koniec nic nie
    > przyszlo, ponoc po werdykt trzeba sie pofatygowac do sadu, a to troche
    > klopotliwe (daleko). no a wyjazd zagraniczny calkowicie to uniemozliwil. byc
    > moze przychodzily jakies inne listy w tej sprawie, coz, nie trafily na
    > adresata.

    dziwne, jak ja przeprowadzałem sprawę spadkową to wezwanie było obowiązkowe