  • Date: Thu, 29 Apr 2004 23:06:47 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polamany palec w szkole

    On 29/04/2004 22:06, Kubaz wrote :

    > nie chodzi mi o odszkodowanie tylko o fakt ze w szkole brak opieki
    > lekarskiej i szkola olala zlamanie palca, nie postarala sie o odwiezienie go
    > anmi do szpitala ani do domu - musial sam isc i tu i tu

    No bez przesady. Takie złamanie nie zagraża życiu ani zdrowiu, nie
    utrudnia poruszania się, ani niczego innego. Jedynie co szkoła mogła
    zrobić to zwolnić ucznia do domu. Zwłaszcza, że uczeń ma aż 16 lat!

    Nauczyciel miałby odwozić 16-latka do domu z powodu złamanego palca?

    Gdyby uczeń mdlał, nie mógł się poruszać albo w inny sposób z powodów
    zdrowotnych nie mógłby samodzielnie powrócić do domu, z całą pewnością
    zatroszczono by się o niego. Złamany palec u ręki jest jednak dość
    błachą sprawą, mimo że w oczach zatroskanego rodzica wyglądać to może
    inaczej.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Force without wisdom falls of its own weight. (Horace, Odes)