  • Data: 2006-11-02 16:03:07
    Temat: Re: pokrzywdzony, oskarzyciel posilkowy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    iza napisał(a):

    > Pan chciałby oszczędzić córce przykrości wynikających z kolejnego spotkania
    > z osobami które są przyczyną jej traumatycznych doświadczeń.

    Pomijając to ze to raczej niemożliwe (bo świadkiem ktoś musi być) to
    pewnie bym chciał. Ale w związku z tym tym bardziej nie pchałbym sie na
    oskarżyciela posiłkowego.
    W istocie rzecz według mnie bycie oskarżycielem posiłkowym to czysta
    starta czasu i masochizm.

    > Przydałaby Ci się odrobina empatii ;-)

    Przydałoby mi się wiele rzeczy. Nie twierdzę że jestem doskonały.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam