    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Date: Fri, 04 Apr 2008 13:04:48 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 04 kwiecień 2008 09:26
    (autor robal
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ft4la7$1ia$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Jakby... to robi wielką różnicę :). Czyli miałem go zjeb..ć a dopiero
    > potem doradzić jak może rozwiać swoje wątpliwości ? :)

    Ano. Żeby nie myślał, że blokowanie jakie wyczynił jest prawne.

    > Żartujesz prawda? Pojazd uprzywilejowany może nie stosować się do PoRD
    > itp. spraw, gdy uczestniczy w akcji związanej z ratowaniem życia, zdrowia,
    > mienia lub zapewnienia bezpieczeństwa publicznego.

    No ale jeśli utknie w korku to nie dojedzie do ratowania! Więc skoro wraca z
    akcji to też musi jak najszybciej wrócić do bazy. Skoro groził mu
    wielogodzinny korek, to oznaczało ryzyko że będzie zgłoszenie, a w bazie
    nie będzie ekipy. Zwłaszcza że ekipa medyczna to nie policyjna, więc nie
    można jej sobie ot tak wysłać z terenu w teren. Oni muszą w bazie rozliczyć
    wóz i go przygotować do kolejnej akcji. Więc jak otrzyma zgłoszenie stojąc
    w korku to nie będzie mógł za bardzo wtedy ruszyć do akcji.

    > I dlaczego na drodze łączącej miasteczka nie jechali tak jak przez korek?

    A po co, skoro tam mogli w normalnym trybie jechać? Po co stresować
    uczestników ruchu?

    > - skoro pobyt w
    > bazie jest tak kluczowy do powodzenia akcji ratunkowej.

    No jest, bo każda sekunda się liczy....

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com