  • Data: 2008-04-05 07:32:12
    Temat: [OT] Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: jakuboff <j...@i...mail> szukaj wiadomości tego autora

    poreba wrote:
    > R.T. kiedyś zgrabnie przeprowadził wywód,
    > że namalowana zgodnie ze wzorem '50-ka'
    > /ograniczenie prędkości/ postawiona na
    > drodze krajowej przez Józka ze szwagrem
    > wieczorkiem dałaby pełne prawo policji
    > do karania wszystkich przekraczających
    > prędkość - niezależnie od bezprawności
    > działań duetu Józio-szwagier/2litra.

    Hm, interesujące.
    To jeszcze jedno mi do głowy przyszło. Czy za, brzydko mówiąc,
    strzelenie w pysk przebierańcowi w mundurze z fałszywą legitymacją
    odpowiem jak za napaść na funkcjonariusza?
    Jeśli nie, to czym ten przykład różni się od wcześniejszych?
    Szczególnie w sytuacji, gdy widział to jakiś patrol, przebieraniec
    uciekł, wypadła mu fałszywa legitymacja, ja zostałem zatrzymany
    (aresztowany?), a później okazało się, że legitymacja jest fałszywa.

    Dzięki,
    pozdrawiam,
    Kuba