  • Data: 2008-04-05 11:36:09
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ft5se5$pjf$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Teoretycznie nie. W praktyce przeważnie z bardzo niewielkim marginesem.

    Chyba jednak tak.
    Wydaje mi sie, ze przepisy mowia, ze odleglosc od poprzedzajacego pojazdu
    trzeba dostosowac do kilku warunkow (warunki atmosferyczne, stan
    nawierzchni, stan pojazdu, wlasne umiejetnosci), a takze stosujac zasade
    ograniczonego zaufania. A jesli ktos przed nami nagle i bez powodu "staje na
    hamulcu" to moze co najwyzej dostac mandat za stwarzanie niebezpieczenstwa
    na drodze. Niestety ten z tylu otrzyma mandat jako sprawca kolizji drogowej.

    Qkam