  • Data: 2008-04-04 04:56:37
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    QkamCoSieDzieje napisał(a):

    > Ale co chcialbys udowodnic? Ze tam stala falszywa karetka i przez to
    > nie zachowales bezpiecznej odleglosci od poprzedzajacego pojazdu?

    Nic bym nie zrobił, dlatego grzecznie przekonałem panią, że nie ma sensu
    wzywać policji :-)

    Ej, no spoko... Moja wina i tyle. Zagapiłem się w prawo na tę karetkę i
    (niepotrzebnie) pomyślałem, że spokojnie przejadę (nawet lekko
    przyspieszyłem), bo karetka stała w miejscu na czerwonym świetle, a ja
    miałem zielone. Niestety kobieta w samochodzie przede mną w tym samym
    momencie dała ostro po hamulcach i wjechałem jej w tyłek. Po prostu moim
    zdaniem niepotrzebnie tak panicznie hamowała zamiast po prostu
    przejechać na zielonym... Kobiety tak mają. Jakieś takie paniczne
    odruchy, gwałtowne hamowania. Trzeba uważać :-)

    Ostatnio widziałem jak taksówkarz wjechał w tyłek kobiecie na
    przejeździe kolejowym. Spokojnie w dwójkę by zdążyli przejechać, ale
    zapaliło się czerwone pulsujące światło na przejeździe no i baba
    gwałtownie po hamulcach i bum - taksówkarz wjechał jej w tył :-)
    To, że kobieta stanęła prawie na torach, to szczegół - już naprawdę by
    lepiej zrobiła jakby przejechała przez ten przejazd, bo tam jeszcze był
    szlaban, który nawet nie zaczął się opuszczać.

    Jak ktoś nagle, bez powodu, zahamuje i wjedziesz mu w tyłek to zawsze
    jest wina tego co wjeżdża w tyłek?

    --
    Jacek Wojaczyński