  • Data: 2008-04-04 06:46:05
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> popełnił(a):

    > TO teraz przytocz podstawę prawną upoważniającą przeciętnego
    > chłopka roztropka do legitymowania kierującego pojazdem
    > uprzywilejowanym z zezwolenia MSWiA.

    Oj Stasiu, Stasiu. Zawsześ taki dokładny i łapiący za słowa był, a tu? Gdzie
    napisałem, że to ON ma legitymować delikwenta w akcji?
    I gdzie napisałem, że ma ON nie ustępować?

    > Nie uda się - idź zrobić loda ... komukolwiek.

    Samseliż :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną