  • Data: 2008-04-04 06:25:53
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> popełnił(a):

    > Użytkownik "robal" <r...@B...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli nawet używał sygnałów nielegalnie, to nadal był pojazdem
    > uprzywilejowanym w ruchu. Co najwyżej sparwca mógł ponieśc
    > konsekwencje prawne wynikajace z bezparwnego uzywania sygnałów.
    > Trudno, by kierujacy karetką przy każdym sie zatrzymywał i okazywał
    > komplet dokumentów.

    Dokładnie. I dlatego poradziłem autorowi by sprawdził.

    > Co nie zmienia postaci rzeczy, że nasz pytajacy popełnił wykroczenie
    > nieustępujac mu drogi.

    A w sytuacji gdyby się okazało, że Foka nie miała prawa do takich działań,
    kierujący nią popełnił by przestępstwo :). Sądzisz, że nadal autor wątku
    byłby ukarany za wykroczenie w takiej hipotetycznej sytuacji?

    -
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
    rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s