  • Data: 2008-04-04 06:19:24
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> popełnił(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 03 kwiecień 2008 08:27
    > (autor robal
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ft1ted$avd$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No i? I debil na drodze, bo inaczej Pawła określić nie można, będzie
    > to weryfikował? I zablokuje dojazd do wypadku, przeszkodzi w
    > ratowaniu życia itp. bo mu się wydaje łaskawie, że to dres?

    Gdzie napisałem, że ma blokować i żądać dokumentów od kierującego pojazdem
    uprzywilejowanym? Może to zweryfikować po fakcie i to mu doradziłem.

    > Ustąpić należy zawsze, a ewentualną bezprawność stania się pojazdem
    > uprzywilejowanym ocenia nie kierujący, a kto inny.

    I dlatego poradziłem by sprawdził czy ów pojazd miał do tego prawo. Bo
    kurestwo na drodze cza tępić :)
    Przykład - średnie miasto na Mazowszu na drodze 50. Zakorkowane na całej
    długości miasta przez TIR-y, brak obwodnicy i ustawienia świateł. Z bocznej
    drogi wyjeżdża pogotowie (bez sygnałów). Za chwilę włącza wszystkie i
    przelatuje swobodnie przez miasto, by później je wyłączyć i dojechać do
    miasteczka oddalonego o 10 km gdzie de facto stacjonuje.
    Kogo nazwiesz debilem?

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną