  • Data: 2008-04-04 07:26:49
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> popełnił(a):

    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 04 kwiecień 2008 08:19
    > (autor robal
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ft4hsf$kvo$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Robert> A Policjant mógł Cię ukarać mandatem, ale pewnie miał
    > Robert> ważniejsze sprawy na głowie.

    > PoRD, ale Ty> mógł ich używać nielegalnie.
    >
    > Nie mówiłeś, że blokować, ale jakby poparłeś Pawła, który blokował
    > właśnie.

    Jakby... to robi wielką różnicę :). Czyli miałem go zjeb..ć a dopiero potem
    doradzić jak może rozwiać swoje wątpliwości ? :)

    > No i słusznie. Jak się coś wydarzy będą w bazie gotowi do reakcji, a
    > nie w korku.

    Żartujesz prawda? Pojazd uprzywilejowany może nie stosować się do PoRD itp.
    spraw, gdy uczestniczy w akcji związanej z ratowaniem życia, zdrowia, mienia
    lub zapewnienia bezpieczeństwa publicznego.
    I dlaczego na drodze łączącej miasteczka nie jechali tak jak przez korek?

    Albo może niech pogotowie zatrudni jasnowidza na etacie, który będzie
    przewidywał przyszłą lokalizację i niech tam się kręcą :) - skoro pobyt w
    bazie jest tak kluczowy do powodzenia akcji ratunkowej.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną