  • Data: 2011-10-08 20:57:19
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Oct 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Uuu... Jesteś pewien? Ooo, to można chodzić za tymi fanatykami świętości
    > prywatności i przeganiać ich z każdego kawałka chodnika, drogi, pola czy
    > budynku twierdząc, że jest się przedstawicielem właściciela ;->

    Ależ można, lecz nie wolno ;)
    Zwróć uwagę co napisałem: to zmartwienie wchodzącego, żeby miał
    rozeznanie. Nie ma metody na sprawdzenie *jak* "rozeznał".
    Z powyższego nie wynika również, że wprowadzenie w błąd musi być
    bezkarne.
    No i przedobrzyłem ;) (patrz na końcu)

    > Jeśli będą
    > konsekwentni to póki nie zbiorą dokumentacji nieruchomości, z których zostali
    > przepędzeni,

    Przecież nie muszą.
    Nikogo nie interesuje "jak" się rozeznają, grunt żeby zrobili to dobrze.
    Patrz ulubione dyskusje o przekraczaniu dopuszczalnej prędkości na
    rowerze, z odesłaniami do miarki, jednego metra i wyprzedzania
    rzeczonych rowerzystów pojazdem silnikowym :)

    > będą musieli zakładać, że każdy kto im przepędzał miał do tego prawo.

    Nadużyłem "ma", powinno być "w wersji bezpiecznej ma" lub "niech" ;)

    pzdr, Gotfryd