eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek? › Re: podpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek?
  • Data: 2008-04-09 20:34:10
    Temat: Re: podpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jerry" <j...@k...i-net.com.pl> napisał w wiadomości
    news:ftj7h8$kq8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "raqs" <r...@i...eu-hate_spam> napisał w wiadomości
    > news:ftig05$k1s$1@news.onet.pl...
    >> Witam,
    >>
    >> Utknąłem na etapie wypełniania wniosku o wydanie kwalifikowanego
    >> certyfikatu (Certum)
    >> W jednym z pól muszę wskazać zastosowanie certyfikatu (we własnym
    >> imieniu, jako przedstawiciel innej osoby fizycznej, osoby prawnej, w
    >> charakterze członka organu albo organu osoby prawnej itd..)
    >
    > Mi kazali innych wpisać jako przedstawiciel....

    Bo w takim przypadku wiecej zarabiaja. Takie informacje maja obowiazek
    wpisac _na_wniosek_.

    I dopoki inne przepisy nie okreslaja, ze elektroniczny podpis w ramach
    reprezentacji musi zawierac informacje o niej, to mam wrazenie, ze wystawca
    zrobil sobie zrodlo stalego dochodu ze swiadomego wprowadzania w blad swoich
    klientow.

    sz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1