  • Data: 2008-04-10 05:49:50
    Temat: Re: podpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek?
    Od: raqs <r...@i...eu-hate_spam> szukaj wiadomości tego autora

    piotrek pisze:

    > Użytkownik "raqs" <r...@i...eu-hate_spam> napisał w wiadomości

    > jako organ władzy publicznej, ale upewnij si ena infoliniii certum

    No właśnie na infolinii powiedzieli mi, że osoby z upoważnienia powinny
    zakreślić " w charakterze członka organu albo organu osoby prawnej"
    Wg mnie ktoś, kto wydaje decyzję z upoważnienia wójta, jest drugim
    wójtem (w tym wypadku), a więc organem władzy publicznej. Czyżby
    niekompetencja infoliniowców?

    podr
    Raqs