  • Data: 2008-04-10 05:59:43
    Temat: Re: podpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek?
    Od: raqs <r...@i...eu-hate_spam> szukaj wiadomości tego autora

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "raqs" <raqs@_ciach_polbox.com> napisał w wiadomości
    >
    > Zauwaz, ze ustawa dotyczy wystawcy podpisu (art 2.) a nie jego uzytkownika.

    > A konkretnie, ktory? Bo jezeli 14.1.1) to bym sie im jednak kazal wypalowac.
    > A jezeli 20.2 to tym bardziej, bo nie skladasz wniosku o umieszczenie.

    (...)
    Masz rację, w 20.2 mówi się "Na wniosek osoby składającej". Problem w
    tym, że Unizeto nie przyjmie mi wniosku, na którym nie zaznaczę żadnego
    z podanych pól, wzywając mnie do uzupełnienia danych.
    Mam wrażenie, że życie pokaże niedociągnięcia ustawy w obecnym kształcie
    i w najbliższej przyszłości doczekamy się kolejnej nowelizacji ustawy o
    podpisie elektronicznym.

    pozdr
    Raq