eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek? › Re: podpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek?
  • Data: 2008-04-10 05:56:49
    Temat: Re: podpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek?
    Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "raqs" <r...@i...eu-hate_spam> napisał w wiadomości
    news:ftk9pe$vmg$1@news.onet.pl...
    > piotrek pisze:
    >>
    >> Użytkownik "raqs" <r...@i...eu-hate_spam> napisał w wiadomości
    >> news:ftig05$k1s$1@news.onet.pl...
    >>> Witam,
    >>>
    >>> Utknąłem na etapie wypełniania wniosku o wydanie kwalifikowanego
    >>> certyfikatu (Certum)
    >>> W jednym z pól muszę wskazać zastosowanie certyfikatu (we własnym
    >>> imieniu,
    >>> jako przedstawiciel innej osoby fizycznej, osoby prawnej, w charakterze
    >>> członka organu albo organu osoby prawnej itd..)
    >>>
    >>> Nie mam problemu dla wójta - jest organem władzy publicznej, ale co z
    >>> osobami, które wydają decyzje z jego upoważnienia?
    >>
    >> jako organ władzy publicznej, ale upewnij si ena infoliniii certum
    >>
    >>
    > No właśnie na infolinii powiedzieli mi, że osoby z upoważnienia powinny
    > zakreślić " w charakterze członka organu albo organu osoby prawnej"
    > Wg mnie ktoś, kto wydaje decyzję z upoważnienia wójta, jest drugim wójtem
    > (w tym wypadku), a więc organem władzy publicznej. Czyżby niekompetencja
    > infoliniowców?

    calkiem mozliwe;-)

    http://www.certum.pl/certum/cert,wiedza_wydawanie.xm
    l


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1