eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-31 18:57:07
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A słuchałeś tego nagrania?

    Słuchaliśmy tego samego. Nie padło ani razu stwierdzenie, że zagrożenie
    jest prawdopodobne - wszyscy na luzaku podchodzili do tego, że żadnej
    bomby nie ma, tylko ktoś z zarządzania obsrał zbroję i boi się podstawić
    schody. Jakby zarządzanie miało info, że ta informacja jest wiarygodna,
    to tak by to przedstawili:

    "wzzxxxx, wieża

    załoga: na 5

    zarządanie kryzysowe mówi, że mają info że prawdopodobieństwo że
    informacja o bombie jest prawdziwa jest bardzo wysokie. Uważają że
    powinniście natychmiast ewakuować się po trapach

    Załoga - roger!"

    > Bo tę decyzje podejmuje kapitan, a nie służby.

    Więc nie było żadnej decyzji o ewakuacji po trapach. Wręcz przeciwnie -
    pytali kapitana czego chcą a on wyraźnie powiedział że schody i autobusy.

    > Osobą decydująca jest kapitan. Chyba przez cały czas był na miejscu.

    No niespecjalnie - kapitan nie dowodzi lotniskiem żeby zadecydować o tym
    czy schody podjadą czy nie. On chciał, lotnisko nie dało.

    > Powinny zostać ewakuowane bez schodów.

    Czemu? To decyzja kapitana. Jak mu nie chcieli tych schodów podstawić,
    to powinni odpowiedzieć, że schodów nie dostanie a nie bawić się w
    chowanego przez dwa numery telefoniczne.

    Trwało dłużej, więc się mylisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!