eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-31 19:17:33
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2022 o 15:19, J.F pisze:
    > Oj, to musi byc chyba w poblizu, i musi byc kierowana - nie wiem czy
    > tak prosto. Chyba jednak lepiej z mysliwca.

    Pewnie właśnie dlatego wysyłają myśliwce. Obecnie mamy zagrożenie
    Rosyjskie i podejrzewam, że mamy na wyrzutnikach uzbrojone pocisku
    przeciwlotnicze. Ale tak normalnie, to pewnie OPK pracuje w reżimie
    kilku godzin od uprzedzenia do działania.

    Facet sportowym samolotem w Moskwie wylądował pod Mauzoleum Lenina.

    > Gdzies tam jeszcze sie przewijał wątek, ze taki mysliwiec moze silniki
    > zgasic w samolocie, jak sie ustawi gdzies z przodu i "tlen wypali".
    > Nie wiem ile w tym prawdy

    Też nie mam pojęcie. I to bedzie jakaś procedura? Bo, ze pewnie może to
    jedno. Nie wiem, czy jako pilot myśliwca bym takie rzeczy robił. I tak
    prowadziłoby się to do spowodowania katastrofy, bo samoloty pasażerskie
    raczej nie są specjalistami od szybowania. To prościej i pewniej odpalić
    rakietę.

    > Moze tez turbulencje spowodowac i autopilota wylaczyc, ale to chyba
    > nie jest dobry pomysl, jak zaloga nieprzytomna ... z drugiej strony
    > jak AP dalej bedzie sterowal, to tez nic nie da.

    Moim zdaniem sytuacja z lekka patowa. Zestrzelisz, to zabijesz w
    zasadzie pasażerów. nie zestrzelisz, to poza pasażerami mogą zginąć
    dodatkowo ludzie na ziemi, ale może da się wynegocjować i samolot
    wyląduje i nikt nie zginie.

    --
    Robert Tomasik