eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-31 19:15:32
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2022 o 17:30, J.F pisze:

    > Ale to wiesz - albo jej nic nie mowisz o zagrozeniu,

    Tam zapewnie się świeciło od kogutów;)

    > albo sie zastanawia czy powinna.

    Sądzę, że to nie jest pierwsze lądowanie z podejrzeniem bomby. Choć
    emirates się ostatnio ewakuował slajdami.

    > Nie za duza odpowiedzialnosc? A jak wybuchnie?

    A ci saperzy to jak tam wejdą. Zresztą spora część alarmów bombowych
    (akurat nie w lotnictwie) kończy się na tym, że... jest po prostu
    ignorowanych. Przyjeżdza policja, informuje zarządcę, że on ma podjąć
    decyzję ale oni rekomendują zignorować i tyle.

    > Niby tak, ale
    > -czesto sa takie akcje?

    W tym roku napewno na okęciu dwie. A terroryści jeszcze rzadziej, to po
    co antyterroryści?

    > Jak raz na 5 lat, to sie przeszkolony zwolni,
    > albo bedzie na urlopie.

    Jednak jakaś obstawa antyterrorystczna dla głównego lotniska kraju by
    się zdała - to przeszkolić każdego antka. I tak kurwa muszą do tego
    samolotu jakoś w razie draki wejść, więc przydałoby się móc te schody
    podstawić.

    > Ciekawe co tam Robert ma na mysli, ze po odczekaniu godziny jest
    > bezpieczniej.
    > Choc w sumie ... moze i jest.

    Obstawiam że albo że był określony czas, albo że w ciągu dodatkowej
    godziny zawinęli dowcipnisia (co o niczym nie świadczy bo też bym w
    razie czego twierdził że to nie ja a tak w ogóle to żartowałem).

    A w ogóle to nie srajcie żarem - jak jest info o bombie to taki samolot
    jest statystycznie bezpieczniejszym miejscem niż każdy inny samolot.
    Samoloty bez ostrzeżenia wybuchały. Po ostrzeżeniu jeszcze żaden nie
    wyleciał w powietrze, więc... najlepiej pokazuje to absurdalność całej
    sytuacji. Gdyby rzeczywiście uważali tą informację za wiarygodną to by
    wylądował w rumunii i wszyscy wylecieli po trapach w niecale 90 sekund.
    Cała afera z tymi schodami wynikała z tego że wszyscy uważali że żadnej
    bomby nie ma, a jednocześnie tym zagrożeniem które uznali za
    nieprawdopodobne usprawiedliwali swoją bierność (co jest bez żadnego
    sensu, bo jakby tam bomba była to co - będziemy tam trzymać ludzi niech
    wybuchną, bo ja schodów nie podstawie?).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!