eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-31 19:20:54
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2022 o 18:43, Shrek pisze:

    > Czy pilot w kabinie, czy przytomny czy pasażerowie w oknach, czy reaguje
    > na polecenia.

    OK! Ale co to zmienia w ogólnym rozrachunku, gdy przejmie stery
    terrorysta? Pilot myśliwca walnie sweet foto i wyślą później rodzinom
    zbiorowe zdjęcie ich bliskich przed katastrofą?

    > Można ale nie wolno:P

    Nie za bardzo chce mi się przebijać przez przepisy, bo raczej nie
    zasiądę za sterami myśliwca. Oni mają osobne przepisy od policyjnych. W
    Policji wolno strzelić (jest to w przepisach kontrterrorystycznych).

    --
    Robert Tomasik