    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobiłem człowieka
    Date: Sun, 11 Jan 2009 10:50:23 +0100

    > rozciagam sie fakt i mam za soba wieloletnie treningi kick-boxu,
    > ale nie o to chyba w tym watku chodzi.

    w tym wątku moze nie, ale policji i prokuraturze moze o to chodzić

    Twoje ręce i nogi mogą być odebrane jako narzędzie niebezpieczne, a fakt ze
    wiele lat trenowałeś, powinineneś przewidzieć jakie
    konsekwencje/siłę/zagrożenie może stanowić wyprowadzony przez Ciebie cios -
    upierdliwy prokurator ktory bedzie się chciał wykazać moze grać w ten deseń.
    osoby trenujące mogą być ostrzej trenowane z racji powinności bycia
    świadomymi swoich umiejętności

    racja jest po Twojej stronie, ale powinieneś zadbać o jak najwięcej
    świadków, skoro monitoring i obsługa nie potwierdzą tego co mówisz, żeby nie
    było tak ze racja po Twojej stronie, a prawo nie........

    szkoda dostac, nawet zawiasy, za taką głupotę...........

    Sebastian