    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobicie, czy obrona?
    Date: Sat, 13 Jul 2013 13:45:27 +0200
    <51ddccc4$0$1229$65785112@news.neostrada.pl> <krlh8d$ela$1@dont-email.me>
    <51df13bb$0$1455$65785112@news.neostrada.pl> <krn9fo$gua$2@dont-email.me>
    <51df37ce$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <krndqf$3hp$1@node2.news.atman.pl>
    <51df4480$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <kroc51$u90$1@node2.news.atman.pl> <krod0o$he4$1@node1.news.atman.pl>
    <krodvd$i8s$3@node1.news.atman.pl> <kroh4f$3ns$4@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1307121647340.920@quad> <krpap9$hqm$1@node1.news.atman.pl>
    <krq2dj$as5$2@node1.news.atman.pl> <krqvfk$5sm$2@node1.news.atman.pl>
    <krra3f$h41$1@node1.news.atman.pl> <krrcbu$je6$1@node1.news.atman.pl>
    <krrcuv$sl7$1@node2.news.atman.pl> <krrdan$su9$1@node2.news.atman.pl>
    <krre0k$tlk$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 13.07.2013 13:34, hiki o! pisze:

    > Policz czas od kopania w drzwi do pierwszego uderzenia.

    Od kopnięcia w drzwi do zaatakowania "kopacza" przez nieboszczyka gazem
    minęło 6 minut 30 sekund. 10 sekund później zaatakował kijem, mimo że
    tamten nie zrobił żadnego agresywnego ruchu.

    [ciach]

    > Ale ty byla ciaglosc a nie nieciaglosc. Cale zajscie, rozpoczynajace sie
    > wybrykiem chuliganskim a konczy tym jak chuligan zamienia sie w morderce.

    Brednie.

    > A potem bylo kilka milisekund przrwy.
    >
    > Nie wolno zabijac za to, jak ktos kilka milisekund wczesniej wywijal kijem.

    Znowu bredzisz.

    > Nie ma jeszcze penalizacji bycia bezrozumnym.

    Nie. Są nawet nagrody. Darwina.

    Ale brak penalizacji nie daje prawa do działania ogólnie zabronionego. A
    straszenie kogoś użyciem pałki jest ogólnie zabronione. Podobnie jak
    szczucie psem.

    > Serio? Nie da sie zabic piesciami?

    Kilkoma uderzeniami w twarz przez zawianego cherlaka? Awykonalne.

    > Rozmarzyles sie widze////

    To ty prezentujesz swoje marzenia, nie ja. Wyjdź z klozetu. Nie wylewaj
    swoich frustracji na innych.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!