  • Data: 2010-09-01 17:53:34
    Temat: Re: po co sprzedawcy zadatek lub zaliczka na mieszkanie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Sep 2010, wromek wrote:

    > ja wyznaje zasade unikania problemow a nie ich naprawiania w sądzie, jesli
    > sie trafi kontrahent, ktory wyznaje podobną zasade to nasz interesy sie w
    > tym miejscu spotykają i jest deal

    Zgoda, i zgoda że to działa jeśli warunkiem koniecznym jest pilnowanie
    aby *obie* strony po równo nie miały dowodów.

    > bylo zapisane bardzo ogolnie, co mogloby byc interpretowane roznorako a
    > takie "roznorako" mnie juz za bardzo nie interesuje od tamtego czasu.

    No i słusznie.
    Ale jest i drugie podejście, ze spisaniem wszystkich istotnych
    szczegółów, które jest konieczne jeśli *obie* strony nie mają dość
    pieniędzy, aby sobie wot tak sprzedać i kupić mieszkanie czy dom,
    bez "bezpośredniej" przeprowadzki z lub do niego.
    Wystarczy, że jedna ze stron musi się przeprowadzać "online"
    bądź chce wziąć kredyt i wtedy musi się zabezpieczyć, zaś zabezpieczanie
    się tej drugiej wynika z konieczności obrony przed "wyrolowaniem"
    jak w przypadku który podejrzewałeś.

    Owszem :)

    pzdr, Gotfryd