eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartą › Re: płatność kartą
  • Data: 2008-10-24 12:11:26
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Miałem taką sytuację kiedyś i pisało jak powiedział mi sprzedawca:
    Brak połączenia.

    Przemek

    szerszen pisze:
    >
    > Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:gdsdg9$hbl$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    >> Nie pisze błąd połączenia ?
    >
    > widzisz jak ty malo wiesz a sie klocisz
    > a jak ci terminal wyswietli komunikat, brak autoryzacji, to tez bedziesz
    > pyszczyl ze to wina sprzedawcy?
    > a jak zadzwonisz do swojego banku, pod numer podany na karcie i ci
    > powiedza ze maja awarie to tez bedziesz glosowal ze to wina sprzedawcy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1