  • Data: 2008-10-24 09:27:35
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 11:21, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > U ytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisa w wiadomo
    cinews:43801f06-0ac5-4f10-9643-26154e54693b@m3g2000h
    sc.googlegroups.com...

    > wiec sprzedawca ma ponosic odpowiedzialnosc za to, ze wybrales sobie srodek
    > platniczy zalezny od pogody?

    Nie ja wybrałem. On wybrał. Ja tylko przyjąłem jego ofertę wierząc, że
    on jako profesjonalista wie jak to zrobić żeby działało. Podobnie jak
    wierzę i przyjmuję bez pytania, że dach w sklepie się nie zawali,
    regały się na mnie nie przewrócą a w pojemniku z napisem "jogurt" nie
    znajdę oleju silnikowego. Widzisz, prowadzenie biznesu wiąże się z
    wieloma ryzykami ponoszonymi przez sprzedawcę, kwestia połączenia z
    centrum autoryzacji jest tylko jednym z nich.