  • Data: 2008-10-24 10:01:12
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:abb8312c-b51d-47cd-a4f5-b9f9de22a6e1@d31g2000hs
    g.googlegroups.com...

    > No nie. Umowę zawiera on z dostawcą, jego broszka czy dzieli się
    ryzykiem z centrum autoryzacji

    no tak, a ty zawierasz umowe z bankiem i twoja broszka czy dzielisz sie z
    nim ryzykiem czy nie

    > Ale ja się z żadnym centrum autoryzacji nie łączę. Nawet jakbym to
    > robił fizycznie ja, to sprzęt, połączenie etc. udostępnia mi
    > sprzedawca.

    ale to taki skrot myslowy, centrum autoryzacji jest tylko jednym z krowko na
    drodze dokonania platnosci elektronicznej

    > No prawo trochę inaczej to widzi - rozróżnia się np. konsumenta i
    > przedsiębiorcę, dającego i przyjmującego ofertę.

    tylko w ofercie platnosci elektronicznej, obaj jestescie klientami