  • Data: 2007-01-31 10:25:28
    Temat: Re: płatne wezwanie do zapłaty
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cynio" <c...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:1170235687.985021.57150@p10g2000cwp.googlegroup
    s.com...
    >Witam
    >Mam pytanie czy zgodne z prawem jest umieszczanie w cenniku usług
    >pozycji:
    >-wysłanie ponaglenia do zapłaty - 20 zł netto
    >taki zapis ma mój dostawca internetu i tak się zastanawiam czy taka
    >pozycja może sie znaleźć w cenniku?

    Takie koszty możesz skarżyć, wysłanie ponaglenia nie
    może tyle kosztować a o karze nic tutaj nie jest
    napisane opłata ze względu na wysokość ma charakter
    kary za nieterminowe wywiązywanie się z zapłaty)
    Wydaje się że jest to niedozwolony zapis umowy
    o ile cennik jest częścią umowy (a pewnie jest)

    Tomy M.