  • Data: 2007-02-04 19:25:45
    Temat: Re: płatne wezwanie do zapłaty
    Od: "Cynio" <c...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lut, 00:19, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > I tak się składa, że już gdzieś taki zapis widziałem, zdaje się że
    > właśnie w umowach telekomunikacyjnych.

    zgadza się, przypominam sobie, ze polkomtel miał taką usługę
    "Monitorowanie stanu rozliczeń" i brali 5 brutto (4,10 netto).
    Generalnie polegało to na tym, że na drugiej stronie faktury jeśli
    miałeś zaległosci pokazywali Ci saldo i za to brali wspomnianą opłatę.
    Jakiś gość podał ich do sadu i wygrał sprawę, no i na chwilę obecną
    polkomtel wycofał w/w usługę. Jeszcze chyba rzecznik konsumentów się
    tym interesował bo chodziło o świadczenie usługi niezamówionej. Na
    razie nie mam się o co martwić gdyż nigdy nie zalegałem mojemu
    dostawcy usług, ale jakoś trochę zdziwiło mnie, że chcą 20 PLN-ów za
    wysłanie wezwania.

    --
    Pozdr.
    Cynio