eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopisemna reklamacja i brak odpowiedzi › Re: pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
  • Data: 2003-07-25 04:02:21
    Temat: Re: pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <3...@n...onet.pl>, g...@o...pl wrote:
    > miesiac temu napisałam i wysłałam listem poleconym reklamację /do firmy która
    > dostarcza mi internet/ i zgodnie z zawarta umową w ciagu 30 dni powinna mi
    > firma odpowiedzieć, a tak się nie stało. Co mam teraz robić ?

    Jeśli masz ich dosyć, to poślij im kolejne, tym razem z ustalonym przez
    siebie terminem odpowiedzi i zaznacz tam, że jeśli w terminie takim a
    takim nie zajmą stanowiska/nie usuną usterki to wypowiadasz umowę z powodu
    nie wywiazywania się operatora z umowy. Jeśli jest to usterka
    uniemozliwiająca poprawne funkcjonowanie "Internetu" to zażądaj zwrotu
    abonamentu za ten miesiąc. Jeśli planujesz przejście do innego operatora,
    to MZ w takiej sytuacji możesz zażądać również zwrotu kosztów
    instalacyjnych (o ile takie były).

    A jeśli nie masz ich dość, to możesz zrobić jak powyżej z nadzieją, że się
    opamiętają, lub zamiast groźby zerwania umowy postrasz ich skierowaniem
    do sądu powództwa cywilnego i dochodzenia roszczeń o których pisałem
    powyżej.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1