eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopisemna reklamacja i brak odpowiedzi › Re: pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
  • Data: 2003-07-25 20:26:32
    Temat: Re: pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wrote:> Jeśli masz ich dosyć, to poślij im kolejne, tym razem z ustalonym przez
    > siebie terminem odpowiedzi i zaznacz tam, że jeśli w terminie takim a
    > takim nie zajmą stanowiska/nie usuną usterki to wypowiadasz umowę z powodu
    > nie wywiazywania się operatora z umowy. Jeśli jest to usterka
    > uniemozliwiająca poprawne funkcjonowanie "Internetu" to zażądaj zwrotu
    > abonamentu za ten miesiąc.
    Tak właśnie zrobię.
    Jeśli planujesz przejście do innego operatora,
    niestety nie mam takiej mozliwości, nie licząc Telekomunikacji
    > to MZ w takiej sytuacji możesz zażądać również zwrotu kosztów
    > instalacyjnych (o ile takie były).
    >
    > A jeśli nie masz ich dość, to możesz zrobić jak powyżej z nadzieją, że się
    > opamiętają, lub zamiast groźby zerwania umowy postrasz ich skierowaniem
    > do sądu powództwa cywilnego i dochodzenia roszczeń o których pisałem
    > powyżej.
    To też jest dobry pomysł
    >
    > --
    > Marcin
    Dziękuje serdecznie, pozdrawiam Gośka


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1