    From: get <g...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    <s...@...a.pl> <d4519b$erh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@...a.pl> <F1S9e.12785$ff4.4994@trndny08>
    <d48s1p$20j$2@inews.gazeta.pl>
    Date: Fri, 22 Apr 2005 02:40:35 GMT

    Buc z PRLu Otto Falkenstein napisal:

    > Nie rozśmieszaj mnie...

    To cie rozsmiesze. Teraz przetestuj swoje twierdzenie przykladem: PKO SA
    chce oszukac klienta. Wystawia mu falszywe oplaty manipulacyjne. Klient
    odmawia, i dalej jest wedlug twojego scenariusza. Zgodne z prawem?
    Dlaczego niby chcesz pozbawic komornikiem wlasnosci gwarantowanych
    konstytucyjnie i Konwencja.

    Podaj dlaczego jakis oszust dzialajacy publicznie moze mi odmowic uslugi
    pod warunkiem ze zrzecze sie swoich fundalemtalnych praw do
    rozsrzygniecia sporu przed sadem?

    (Za bardzo przesiaknoles PRLem bucu).